Aby wrócić do starej wersji portalu, kliknij tutaj >

Moje konto (opis zakładki)

 

Zakładka "Moje konto", jest to miejsce w którym znajdziesz swoje albumy, projekty, dodane recenzje, zamówienia oraz informacje o koncie.

Wystarczy wybrać zakładkę "Moje konto" bądź raz kliknąć w login, który znajduje się w górnym prawym rogu.

 

 

Po wyborze okna "Moje zdjęcia" będziesz mógł sprawdzić wszystkie swoje albumy, modyfikować je oraz korzystać z innych opcji dotyczących edytowania i zamawiania zdjęć.

 

 

Wybierając dany album, znajdziesz możliwość modyfikacji zdjęć. By przejść do edytora należy rozwinąć listę znajdującej się w dolnym prawym rogu wybranego zdjęcia.

 

W oknie  "Moje projekty" znajdziesz wszystkie swoje dotychczasowe projekty.

Z tego punktu będziesz miał możliwość powrotu do Edycji, Utworzysz kopię projektu, czy po prostu podejrzysz wynik swojej pracy.

 

Swój projekt możesz sprawdzić wybierając "Podgląd" , dzięki tej opcji sprawdzisz czy wynik Twojej pracy jest zadowalający.

Chcąc dokonać tylko kilka zmian na już utworzonym projekcie, nie chcąc tracić oryginału, skorzystaj z opcji "Utwórz kopię" .

Dzięki temu pojawi się kolejny identyczny projekt w Twojej Galerii.

 

Chcesz dokonać zmian w już zapisanym projekcie? Wybierz opcję "Edytuj" by móc wprowadzać kolejne modyfikacje.

 

 

Zmienisz tu też nazwę, zamówisz czy też usuniesz projekt z konta.

 

Wszystkie dane dotyczące Twojego konta, czy adresów dostawy i danych do faktury bądź historię zamówień znajdziesz w ostatnim oknie  "Moje zamówienia i informacje o koncie".

 

 

 

Chcąc zmodyfikować swoje dane takie jak login, adres email, telefon, czy też zmienić hasło, zapisać, bądź wypisać  się do Newslettera,

a może ustawić własny awatar wybierz opcję informacje o koncie "Moje dane".

 

 

Jeśli skorzystasz z opcji  "Moje adresy dostawy" będziesz mógł ustawić prawidłowe dane dostawy oraz dane do faktury, które będą podstawiały się podczas składania zamówienia.

 

W oknie "Moje zamówienia i informacje o koncie" znajdziesz możliwość sprawdzenia historii zamówień. Z tego punktu również powrócisz do płatności, bądź zrezygnujesz z realizacji.

 

Zamówienia można sortować po statusie zamówienia np. Nieopłacone, w realizacji, oczekujące na odbiór, zrealizowane bądź anulowane.

Sortowanie możliwe jest również po terminie, np. z ostatniego miesiąca.