Aby wrócić do starej wersji portalu, kliknij tutaj >

Reklamacje i zwroty

W celu zgłoszenia reklamacji zapoznaj się ze ścieżką wskazaną niżej:

 

Dostawa/ Proble

Dostawa do Salonu Empik

Dostawa do domu

Jakość-  zdjęcia za ciemne, za jasne, z przerysowanymi kolorami( np. twarze czerwone/ zielone itp.), zdjęcia nieostre itp.

Produkty należy jak najszybciej odnieść do salonu w którym zamówienie było odbierane.

Zamówienie należy odesłać jak najszybciej do Laboratorium Centralnego

Uszkodzony produkt- rysy, zagniecenia, podarcia itp.

Zgłoś reklamację przesyłając opis i zdjęcia uszkodzonego produktu w wiadomości email na adres: cwkfoto@empik.com

W odpowiedzi poinformujemy Cię, czy przesłane zdjęcia wystarczą do rozpatrzenia reklamacji oraz o kolejnych krokach.

Zgłoś reklamację przesyłając opis i zdjęcia uszkodzonego produktu w wiadomości empik na adres: cwkfoto@empik.com

W odpowiedzi poinformujemy Cię, czy przesłane zdjęcia wystarczą do rozpatrzenia reklamacji oraz o kolejnych krokach.

Brak produktu w paczce

Reklamację zgłoś jak najszybciej jednym ze wskazanym sposobów:

  1. pisząc na adres: cwkfoto@empik.com
  2. dzwoniąc do Centrum Wsparcia Klienta pod numer

+48 22 462 72 50

  1. Pracownikowi w Salonie Empik w którym zamówienie zostało odebrane.

 

Reklamację zgłoś jak najszybciej jednym ze wskazanym sposobów

  1. pisząc na adres: cwkfoto@empik.com
  2. dzwoniąc do Centrum Wsparcia Klienta pod numer

+48 22 462 72 50

Dodatkowa ilość produktu w paczce/ nadprogramowe produkty, produkty z zamówienia innego Klienta.

Jak najszybciej zgłoś reklamację w Salonie pracownikowi, bądź dzwoniąc do Centrum Wsparcia Klienta pod numer

+48 22 462 72 50.

Możesz również napisać o zaistniałej sytuacji na adres: cwkfoto@empik.com Produkty nie ze swojego zamówienia odnieś pilnie do punktu w którym zamówienie zostało odebrane.

Jak najszybciej zgłoś reklamację dzwoniąc do Centrum Wsparcia Klienta pod numer

+48 22 462 72 50.

Możesz również napisać o zaistniałej sytuacji na adres: cwkfoto@empik.com Produkty nie ze swojego zamówienia pilnie odeślij do Laboratorium Centralnego.

 

W ramach reklamacji uznanej otrzymasz zwrot należności za przesyłkę.

W formularzu reklamacji dodaj informację jaki koszt poniosłeś w związku z przesyłką i na jaki numer konta mamy je zwrócić. Podając numer konta wskaż również dane właściciela.

Jeśli dane te nie zostaną zamieszczone w formularzy reklamacyjnym dołączonym do przesyłki,

prześlij je w wiadomości email podając numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie na adres cwkfoto@empik.com

 

Zwrot produktu z zamówienia odebranego w Salonie Empik będzie możliwy w przypadku odniesienia paczki do punktu w którym przesyłka była odebrana,

bądź należy odesłać ją do Laboratorium Centralnego.

W celu zwrotu przesyłki dostarczonej do domu, należy odesłać ją bezpośrednio do Laboratorium Centralnego.

 

Koszty przesyłki w przypadku zwrotu ponosi Klient.

 

Adres Laboratorium Centralnego:

Laboratorium Centralne,

Ul. Olimpijska 16, 96-500 Sochaczew.