Promocje do -70%
SprawdźPromocje do -70%
SprawdźW celu zgłoszenia reklamacji zapoznaj się ze ścieżką wskazaną niżej:
Dostawa/ Problem |
Dostawa do Salonu Empik |
Dostawa do domu |
Jakość- zdjęcia za ciemne, za jasne, z przerysowanymi kolorami( np. twarze czerwone/ zielone itp.), zdjęcia nieostre itp. |
Produkty należy jak najszybciej odnieść do salonu w którym zamówienie było odbierane. |
Zamówienie należy odesłać jak najszybciej do Laboratorium Centralnego |
Uszkodzony produkt- rysy, zagniecenia, podarcia itp. |
Zgłoś reklamację przesyłając opis i zdjęcia uszkodzonego produktu w wiadomości email na adres: [email protected] W odpowiedzi poinformujemy Cię, czy przesłane zdjęcia wystarczą do rozpatrzenia reklamacji oraz o kolejnych krokach. |
Zgłoś reklamację przesyłając opis i zdjęcia uszkodzonego produktu w wiadomości empik na adres: [email protected] W odpowiedzi poinformujemy Cię, czy przesłane zdjęcia wystarczą do rozpatrzenia reklamacji oraz o kolejnych krokach. |
Brak produktu w paczce |
Reklamację zgłoś jak najszybciej jednym ze wskazanym sposobów:
+48 22 462 72 56
|
Reklamację zgłoś jak najszybciej jednym ze wskazanym sposobów
+48 22 462 72 56 |
W ramach reklamacji uznanej otrzymasz zwrot należności za przesyłkę.
W formularzu reklamacji dodaj informację jaki koszt poniosłeś w związku z przesyłką i na jaki numer konta mamy je zwrócić. Podając numer konta wskaż również dane właściciela.
Jeśli dane te nie zostaną zamieszczone w formularzy reklamacyjnym dołączonym do przesyłki,
prześlij je w wiadomości email podając numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie na adres [email protected]
Zwrot produktu z zamówienia odebranego w Salonie Empik będzie możliwy w przypadku odniesienia paczki do punktu w którym przesyłka była odebrana,
bądź należy odesłać ją do Laboratorium Centralnego.
W celu zwrotu przesyłki dostarczonej do domu, należy odesłać ją bezpośrednio do Laboratorium Centralnego.
Koszty przesyłki w przypadku zwrotu ponosi Klient.
Adres Laboratorium Centralnego:
Laboratorium Centralne,
Ul. Olimpijska 16, 96-500 Sochaczew.
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a Spółką, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
Empik informuje, że nie korzysta z alternatywnych metod rozstrzygania sporów konsumenckich (pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń), chyba że obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W związku z powyższym w sprawie reklamacji Empik nie wyraża zgody i nie zobowiązuje się do udziału w postępowaniu mającym za przedmiot pozasądowe rozwiązywanie powyższego sporu.
Platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy Klientami, a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected]